Informacija apie klubo narį

Vartotojo vardas: Mindo
El. pašto adresas: mindo@capri.lt
Aprašymas: Capri MKIII '83, 2.8i
 

Trumpa istorija apie mano Capri ligą :)

Jau senai galvoje sukosi mintis įsigyti Capri, tačiau ši idėja atrodė utopinė dėl finansinių bei kitų niuansų. Puikiai žinojau, kad reikės daug pinigų, tačiau nemažiau gasdino ir mintis, kad ten reikės viską perdarinėti ir restauruoti... o kaip?

Vieną gražią pavasario dieną (2002 m., jei neklystu) šovė mintis eilinį kartą palandžioti po internetą ir padžiuginti sielą Capri nuotraukom... Gal kas įdomaus Mobile.de atsirado, kas įdomaus yra Capri.lt puslapyje (šias dvi vietas puikiai žinojau :)... Taigi, širdis apsipylė krauju ir tvirtai tariau sau: "jei ne dabar, - tai jau niekada nenuspipirksiu sau Capri". Pasičiupau alioreklamos puslapius, pavarčiau, pora skelbimų buvo, tačiau apie Capri nieko nežinojau, o ir pirkti katės maiše nesinorėjau. Ilgai nelaukęs, išdrysau parašyti postą į Capri.lt interneto svetainės forumą. Jis skambėjo maždaug taip: "gal kas žino, kur nusipirkti pusiau normaliai atrodantį Capri už labai pigiai: 300 - 500 $". Chebra sujudo ir pradėjo skleisti moralus apie Caprių kainas, ką aš nusipirksiu už tokius pinigus ir panašiai. Tačiau jie nepašykštėjo informacijos apie šiuo metu parduodamus automobilius, jų būklę ir kitus niuansus... Čiupau telefono ragelį ir pasukęs Linui (Ldz) į Šiaulius pradėjau pasakoti visą tekstą, kur pirkėjas dažniausiai sako pardavėjui. Kitą dieną paskambinau dar kartą ir tariau PERKU! Kaina - 650$.

Automobilis gyvai atrodė kiek prasčiau nei tikėjausi, tačiau noras įsigyti Capri buvo didesnis. Pirma kelionė iš Šiaulių į Vilnių, taip pat, nebuvo lyg svietu patepta. Bėdų buvo su važiuokle, todėl kartais vairą reikėdavo ne tik dviem rankom laikyti, bet dar ir dantimis įkandus prilaikyti (buvo didelė vibracija). Iki Vilniaus likus 70 km. varikliukas pradėjo čiaudėti ir toliau važiavau gal ant 3, gal ant 4-5 cilindrų. Aš namie!

Čia ir prasidėjo meilė Capriui. Pirmieji pirkiniai: lieti 15' diskai, rastavkės iš Adamskio, priekinės važiuoklės gumos per Toma iš "Kvarco". Prasidėjo ir vizitai pas Edcka: reguliuoti karbus, keisti važiuoklės gumas ir pan. Krapštytis pačiam prie mašinos man patiko ir mintyse galvojau: "tai mano Capri, aš jo niekada niekam neparduosiu. Tai vienas ir vienintelis!"