It is currently Sat Feb 16, 2019 2:28 pm

All times are UTC + 2 hours




Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ] 
Author Message
 Post subject: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Mon Jun 06, 2011 9:52 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 14, 2007 3:51 pm
Posts: 476
Location: SIAULIAI
Sveiki po ilgos pertraukos pagaliau atejo metas pabaigti iki galo ir normaliai susitvarkyti visa vaziuokle ir stabdziu sistema. Planuojami darbai 1. Pakeisti pagrindini stabdziu cilindra, susideti nuo 2.8 ventiliuojamus diskus ir suportus. Gale sumontuoti diskinius stabzius nuo (mondeo?)
2. Pakeisti amortikus priekyje ir gale, bei bus sudetas pilnas poliuretaniniu sailenbloku rinkinukas.
Darbu pradzia tik rugsejo menuo, iki to laiko reikia susipirkti dalis ir surinkti reikiama informacija galimiems perdarymams. Viska pasverus iskilo nemazai klausimu i kuriuos tikiuosi gauti atsakymus.
1. Del pagrindinio stabdziu cilindro - ateity planuoju pakeisti varikli i cossie, tad iskarto reikia statyti toki, kuris nemaistytu naujam motorui, girdejau, kad tinka nuo Land rover? koks tiksliai modelis, metai, modifikacija? dar klausimas ar jo uzteks uzmaitinti priekiui nuo 2.8 ir galui nuo mondeo?
2. Originaliai pas capri stovejo 2.0 V6. Jei pirkciau priekiui amortikus nuo 2.8 ar nebus skirtingi tvirtinimai ar kazkas panasaus?
3.Del galiniu stabdzio disku nuo mondeo, kokie ten tiksliai yra perdarymai jei dedu capri amortika ir mondeo diska su suportu. Arba gal tinka kartu su mondeo amortiku???
4. Kaip bus su rankiniu stabdziu? itariu taip pat reikes perdaryti, jei gale stoves staddziai nuo mondeo?
Jei kas turite kokiu pastabu parasykit lengviau bus visa sita upgreida pasidaryti :) dekoju is anksto


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Tue Jun 07, 2011 8:12 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Apr 09, 2004 3:39 pm
Posts: 1095
Location: Vilnius
labas,

nu del standziu lauk Aro komentaru - jis ten viska issiaiskines ir atmintinai zino :) Nuo land rover master cilindriukas tikrai tiks - ebejuje pilna. O gale Aras lygtais nuo Peugeot state diskus???


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Tue Jun 07, 2011 11:06 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Apr 13, 2004 7:05 am
Posts: 4135
Location: Vilnius
1. Pagrindini cilindriuka keist i didesnio skersmens apsimoka nebent tada jei zadi montuot diskinius stabdzius gale.
Jei priekinius st. diskus zadi keist i ventiliuojamus nuo 2,8, siulyciau pasiieskot suportu nuo Granados 2,8 arba Diesel. I siuos suportus montuojamos kiek didesnes kaladles negu Capryj, taigi stabdymo efektyvumas didesnis. Kita suportu alternatyva - 4 cil suportai nuo Volvo 244 Diesel.
Pasak http://www.caprisport.com gale diskiniu stabdziu neverta (ir net nerekomenduojama) montuoti kol priekyj nera efektyviu stabdziu (su kaip minimum 260mm diskais ir atitinkamais suportais). Jei priekyj pas tave bus 248mm diskai, gale originaliu tvarkingu bugniniu stabdziu pilnai pakaks (tvarkingu - su neisdevetais bugnais, naujomis kaldelemis ir cilindriukais).
Tolimesnis stabdziu tobulinimas susijes su kiek didesniais perdarymais. Pvz mano Capryj priekyj bus Caprisport GTR260 komplektelis (Sierra 260mm diskai + Scorpio MKI suportai), gale - Peugeot 205 priekiniai diskai + Scorpio suportai. Pagringinis cilindriukas - 25mm skersmens nuo LandRover Defender. Kad sumontuoti toki komplekta reikalingi specialus suportu laikikliai (suportai netinka "plug'n play"). Placiau apie stabdziu tobulinimo alternatyvas gali pasiskaityru http://www.caprisport.com
Jei ateityj planuoji po kapotu "pakist" Cosworth 24V - teks atsisakyt vakuuminio stabdziu stiprintuvo. Tada teks pasieskot elektrinio hidrobloko nuo Scorpio MKI iki 95m. Pageidautina Cosworth'o, nes tik pas Cosworth'a ABS blokas atskirai nuo stabdziu stiprintuvo hidrobloko stovi.

2. Capri 2,8 buvo montuojami Bilstein "upside down" amortikai. Jie i standartinius statramscius deja nebetinka. Taigi tektu ieskotis visu pirma priekiniu statramsciu nuo 2,8 arba viso priekines pakabos komplekto. Deja priekiniai2,8i statramsciai kainuoja labai netgi nepigiai. Juos tektu is anglu veztis, nes Lietuvoj negausi.. (nebent is manes nupirksi :) ). Uz ta pacia kaina nusipirksi naujus Koni arba GAZ Shock reguliuojamus amortizatorius, kurie tiks i tavo senus statramscius.

3. Gale jokios detales nuo mondeo nebetinka. Priekyj taip - galima montuot 280mm Sierra Cosworth diskus ir Mondeo/Scorpio suportus (daugiau info http://www.caprisport.com)

4. Jei gale montuojami diskai - reikia pakeisti rankinio trosa i Sierros su diskiniais stabdziais gale.

Tikiuosi i visus klausimus atsakiau :)

_________________
Ford Capri - The Car You Always Promised Yourself
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Wed Jun 08, 2011 4:30 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 14, 2007 3:51 pm
Posts: 476
Location: SIAULIAI
Dekui uz atsakyma, del pagrindinio cil. ir rankinio viskas aisku. Dabar dar del priekines pakabos - jei palieku senus statramscius ir statau reguliuojamus amortikus, ar prie seno statramscio prisuksiu suportus nuo granados 2.8 ir diskus 2.8 plug on plug?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Wed Jun 08, 2011 4:44 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 14, 2007 3:51 pm
Posts: 476
Location: SIAULIAI
Skaitinejau caprisport sudomino ta sistema, kur tu pats zadi statytis, gtr 260, o is kur tu gausi tuos suprtu laikiklius? maciau ten yra jie pavaizduoti, gal galima is ju uzsisasakyti, arga gal kas turi is ko nusikopijuoti? Ir dar del galines pakabos, neradau info, jei statai peugeot 205 diskus, scorpo suportus ten visi tvirtinimai atitiks ar reikes perdaryti?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Thu Jun 09, 2011 11:48 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Apr 13, 2004 7:05 am
Posts: 4135
Location: Vilnius
Suportu laikiklius jau turiu (tiek priekinius, tiek galinius). Galiniai galbut po kurio laiko bus parduodami.
Caprisport'e galima nusipirkt komplekta reikiamu laikikliu su varztais.
Montuojant gale Peugeot diskus be kita ko reikia nutekinti pusasius, kad diskai uzsimautu. Galima statyt Sierros galinius diskus, tuomet pusasiu perdarinet nebereikes, taciau netilps 13 coliu ratai.

Paziurek atidziau mano projekto puslapi. Ten yra nuotraukos tiek laikikliu, tiek sumontuotu galiniu diskiniu stabdziu..

_________________
Ford Capri - The Car You Always Promised Yourself
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Mon Jun 13, 2011 2:21 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 14, 2007 3:51 pm
Posts: 476
Location: SIAULIAI
ziurinedamas galinius dujinius amortizatorius nereguliuojamus, pastebejau, kad buna dvieju tipu, mono tube ir twintube, ar yra skirtumas tarp ju, kurie butu geresni? Mono tube monroe, o twintube KYB, bent jau tokius ebay radau. Ir dar skiriasi ju virsutine dalis, pas vienus yra skyle, o pas kitus štokas.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Tue Jun 14, 2011 1:53 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 14, 2007 3:51 pm
Posts: 476
Location: SIAULIAI
Arai gal galetum tu pakomentuoti placiau, kaip ten su tais galiniais amortikais?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Tue Jun 14, 2011 10:05 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Apr 13, 2004 7:05 am
Posts: 4135
Location: Vilnius
Jei jau E-bay dairaisi - tai siulyciau geriau pamedziot nedaug naudotu reguliuojamu SPAX. Tiek KYB, tiek Monroe Lietuvoj galima nusipirkt. KYB yra abieju tipu - tiek twin tube (Excel-G), tiek mono tube (Gas A Just):

Parts for the front axle
Part No Part
365018 Excel-G
665004 Premium
Parts for the rear axle
Part No Part
343046 Excel-G
443022 Premium
554010 Gas A Just

Twin tube ir mono tube skiriasi konstrukcija. Be paveiksliuko sunkiai paaiskinsiu kame skirtumas. Geriausia uzeik kad ir KYB puslapi ir pats pasiskaityk kame skirtumas tarp siu amortizatoriu: http://www.kyb-europe.com/shocks.html . Taciau mono tube yra kazkiek sportiskesniu charakteristiku.
Capri galiniai amortizatoriai apacioj turi kilpa, virsuj - smeige. I paveiksliukus E-bay gali perdaug demesio nekreipt - daznai tai tik iliustracija :)

_________________
Ford Capri - The Car You Always Promised Yourself
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Mon Sep 19, 2011 11:42 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 14, 2007 3:51 pm
Posts: 476
Location: SIAULIAI
Del stabdziu perdarymu ivyko siokie tokie pasikeitimai, kadangi radau reikiamus volvo suportus tai nusprendziau pasidaryti girling sistema su 2.8 ventiliuojamais diskais, visos dalys jau yra, pagrindinis cilindras 25mm land rover. Arai rasei, kad jei prieky nebus bent 260mm disku, gale neverta daryti diskiniu stabdziu? Kazkai[p man bugnu nelabai norisi palikti.Pas mane priekyje bus R13 o gale R14 ratai tai eitu sierros diskus uzdeti ir nereiktu pusasiu tekinti.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Tue Sep 20, 2011 7:48 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Apr 13, 2004 7:05 am
Posts: 4135
Location: Vilnius
Išeit tai iseitų... Bet kokiu atveju butinai reikės statyt korektorių ant galinių stabdžių vamzdelio (galima nuo tos pačios Sierros).. Is kitos pusės tie patys būgnai pilnai galetų atlikt savo funkciją. Tiek kad reiketų pilnai perrinkt viską: naujos kaladėlės, nauji cilindriukai, nauji arba nesurūdiję automatiniai rankinio laisvumo reguliatoriai. Galima padaryt "apgreidą" ir sudėt truputį didesnio diametro cilindriukus nuo Sierros...

_________________
Ford Capri - The Car You Always Promised Yourself
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Tue Sep 20, 2011 8:50 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Sep 28, 2004 4:12 pm
Posts: 565
Location: Vilnius - Plungė
SARAS wrote:
Del stabdziu perdarymu ivyko siokie tokie pasikeitimai, kadangi radau reikiamus volvo suportus tai nusprendziau pasidaryti girling sistema su 2.8 ventiliuojamais diskais, visos dalys jau yra, pagrindinis cilindras 25mm land rover. Arai rasei, kad jei prieky nebus bent 260mm disku, gale neverta daryti diskiniu stabdziu? Kazkai[p man bugnu nelabai norisi palikti.Pas mane priekyje bus R13 o gale R14 ratai tai eitu sierros diskus uzdeti ir nereiktu pusasiu tekinti.



Nesupratau. Gale R14 o priekyje R13?

O neturetu buti atvirksciai? ant galiniu R13 uzmatu galetum daugiau gumos.

Paaiskink savo toki sprendima.

_________________
Capri mkIII 2.0 '82


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Tue Sep 20, 2011 8:58 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Apr 13, 2004 7:05 am
Posts: 4135
Location: Vilnius
O prie ko cia daugiau gumos? Sprendimas manau aiskus - padaryti kad Capris atrodytu labaiu "muscle"..

_________________
Ford Capri - The Car You Always Promised Yourself
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Tue Sep 20, 2011 9:23 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Sep 28, 2004 4:12 pm
Posts: 565
Location: Vilnius - Plungė
Tai taip, bet ne taip daryti reiktu (mano nuomone)

priekyje deti pvz R14/60/185 o gale R13/70/205

cia tik siaip is galvos pavyzdzys, noriu pasakyti, kad padaryti bendra priekiniu ir uzpakaliniu ratu auksti vienoda, bet gale aukstesnio profilio ir platesnes padugnes uzdeti.

_________________
Capri mkIII 2.0 '82


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Tue Sep 20, 2011 10:51 am 
Offline

Joined: Wed Mar 14, 2007 3:51 pm
Posts: 476
Location: SIAULIAI
pas mane ratai pagaminti 70' taisiais aftermaketiniai jie tokie buvo gaminami, prieki 13 gale 14. Turetu labai neblogai ziuretis, neturiu foto dabar ikelsiu kaip atrodys ant masinos


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Tue Sep 20, 2011 10:53 am 
Offline

Joined: Wed Mar 14, 2007 3:51 pm
Posts: 476
Location: SIAULIAI
O kokia to korektoriaus funkcija? nesu su juo susidures anksciau


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Tue Sep 20, 2011 12:27 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Apr 13, 2004 7:05 am
Posts: 4135
Location: Vilnius
Jir riboja galinių stabdžių stabdymo jėgą - tiesiog tam tikru momentu "užsuka" galinių ratų stabdžių vamzdelį. Paskirtis tokio devaiso užtikrinti kad galiniai ratai nesiblokuotu pirmiau už priekinius. Tuo pačiu sumažinti tikimybę kad automobilis taps nevaldomas stabdymo metu..

_________________
Ford Capri - The Car You Always Promised Yourself
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stabziu ir vaziuokles remontas (upgreidas)
PostPosted: Tue Sep 20, 2011 3:19 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 14, 2007 3:51 pm
Posts: 476
Location: SIAULIAI
viskas aisku dekui uz atsakyma


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group